مورد توجه شرکت‌های حوزه لیزر، فوتونیک، ساخت و مواد پیشرفته:

ابزارهای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و خدمات مربوط به امور دانش‌بنیان

دبیرخانه کارگروه ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی برنامه‌های حمایتی، انواع رویدادها و اخبار مرتبط و آشنایی با فرآیندهای ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، ابزارهای مختلفی را در نظرگرفته است که این ابزارها برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه،در خدمت شرکت‌های حوزه‌های مختلف می‌باشد.

به اطلاع شرکت‌های حوزه لیزر، فوتونیک، ساخت و مواد پیشرفته می‌رساند؛ شرکت‌هایی که در ارزیابی‌های کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان به تایید برسند، مشمول استفاده از حمایت‌های قانون «حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» همچون معافیت مالیاتی و گمرکی، تسهیلات نظام‌وظیفه تخصصی، استقرار در اماکن مسکونی، معافیت از حق بیمه قراردادها و... خواهند شد.
دبیرخانه کارگروه ارزیابی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای معرفی برنامه‌های حمایتی، انواع رویدادها و اخبار مرتبط و آشنایی با فرآیندهای ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان، ابزارهای مختلفی را به شرح ذیل در نظرگرفته است:
1-سامانه جامع معرفی قوانین، آیین‌نامه‌ها و برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان: www.Daneshbonyan.ir
2-کانال اطلاع‌رسانی در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی با شناسه Daneshbonyan_isti:
-پیام‌رسان بله: (ble.im/Daneshbonyan_isti)
-پیام‌رسان تلگرام طلایی: (t.me/Daneshbonyan_isti)
-اینستاگرام: (instagram.com/Daneshbonyan_isti)
-آپارات: (aparat.com/Daneshbonyan_isti)
3-شماره تماس مرکز مشاوره دانش‌بنیان: (83534-021)
شرکت‌های علاقه‌مند در حوزه‌های مختلف می‌توانند برای کسب اطلاعات و همچنین ارتباط بیشتر با دبیرخانه مربوطه از ابزارهای فوق، استفاده نمایند.
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZmSi