برگزاری مسابقه شرکت‌های نوآفرین زنان در کشورهای عضو بریکس

بریکس در نظر دارد «مسابقه شرکت‌های نوآفرین زنان کشورهای عضو بریکس» را با هدف شناسایی و تبلیغ شرکت‌های نوآفرین زنان در کشورهای بریکس و انگیزه دادن به زنان برای مشارکت در فعالیت‌های کارآفرینی برگزار نماید

مرکز همکاری‌‌های تحول و پیشرفت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد: ائتلاف تجاری زنان کشورهای عضو” بریکس” در نظر دارد با هدف شناسایی و تبلیغ شرکت‌‌های نوآفرین زنان درکشورهای عضو این گروه و انگیزه بخشی به زنان برای مشارکت در فعالیت‌‌های کار آفرینی، مسابقه شرکت‌‌های نوآفرین زنان کشورهای عضو بریکس برگزار نماید.

 

برندگان این مسابقه زنانی خواهند بود که بهترین و کارآمدترین پروژه‌های تاسیس شرکت‌های نوآفرین را در یکی از حوزه‌های فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، آموزش و پرورش، مراقبت‌های بهداشتی، بوم‌شناسی، نوآوری‌ها و زیرساخت‌ها، امنیت غذایی و کشاورزی در کشوهای بریکس آغاز کرده‌اند.

این شرکت‌های نوآفرین باید دارای ظرفیت قابل توجهی برای تجاری‌سازی و همچنین ویژگی نوآورانه باشند تا در آینده بتوانند در بازار کشورهای بریکس رشد و گسترش پیدا کنند.

این مسابقه از چهاردهم خردادماه جاری آغاز شده و پس از بررسی پروژه‌های شرکت‌کنندگان توسط ائتلاف مذکور، اسامی برندگان در شهریورماه اعلام و جوایز طی مراسمی به صورت حضوری در مهرماه اعطا خواهد شد.

 

متقاضیان برای شرکت در مسابقه بایستی با مراجعه به پایگاه اینترنتی bricswomen.com نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه فایل معرفی پروژه خود اقدام نمایند.

 

فایل توضیحات کامل از سایت مسابقه به پیوست این مطلب آمده است.

 

فایل ها

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zzsy