آغاز همکاری ستاد با شرکت انرژی گستر سینا؛

دانش‌بنیان‌های حوزه مواد و ساخت برای رفع نیازهای اساسی صنعت نفت، شناسایی و فعال می‌شوند

همکاری ستاد با شرکت انرژی گستر سینا، در راستای شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان‌های حوزه مواد و ساخت برای رفع نیازهای اساسی صنعت نفت، آغاز شد.

با هدف آغاز و بررسی مدل اجرایی همکاری، در تاریخ 1398/03/12 جلسه مشترکی میان اعضای ستاد با نماینده شرکت انرژی گستر سینا برگزار شد.
در این جلسه ضمن آشنایی طرفین با اهداف، زیرساخت‌ها و توانمندی یکدیگر، مشخص شد که هدف اصلی شرکت مذکور، سرمایه‌گذاری و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان داخلی در راستای رفع نیازهای اساسی کشور در حوزه صنعت نفت و تابعه آن می‌باشد.
همچنین ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت، ضمن معرفی برخی نیازهای شناسایی شده و پیشنهاداتی در حوزه تحت تصدی خود، برای همکاری پویا و مشارکت مادی و معنوی در صورت تصویب موضوعات مطرح شده، اعلام آمادگی نمود.
در پایان جلسه مقرر شد، موضوعات پیشنهادی ستاد برای سرمایه‌گذاری در شرکت بررسی و نتایج به برای پیشبرد بهتر موضوع در اسرع وقت مشخص گردد.
شرکت انرژی گستر سینا (سهامی خاص) به عنوان یکی از شرکت‌های مادر تخصصی در حوزه نفت و گاز، با مأموریت تمرکز یافته بر پاسخگویی به تمامی ابعاد پروژه های بالادستی صنعت نفت و گاز از جمله ارزیابی و توسعه میدان پا به عرصه وجود گذاشته و در ادامه، در تلاش برای فعالیت اثر بخش در کلیه حلقه‌های زنجیره نفت و گاز می‌باشد که در این راستا به بخش میان دستی و پایین دستی زنجیره نیز ورود داشته است.
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZqH1