با حمایت ستاد:

رویداد نیازهای فناورانه کاشی و سرامیک برگزار می‌شود

با هدف «بهم رسانی و عرضه و تقاضای نوآوری در صنعت سرامیک» رویداد معرفی نیازهای فناورانه، صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود.

با هدف «بهم رسانی و عرضه و تقاضای نوآوری در صنعت سرامیک» رویداد معرفی نیازهای فناورانه، صنعت سرامیک، کاشی و لعاب برگزار می‌شود.
در برنامه‌های این رویداد علاوه بر معرفی نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب، نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها، مذاکرات تجاری و نشست‌های انتقال تجربه دیده شده است که می‌تواند به عنوان فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت سرامیک، کاشی و لعاب با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاه، برشمرده شود.
این رویداد که از حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است، با مشارکت بخش خصوصی و صندوق نوآوری و شکوفایی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
تولید و فرآوری مواد اولیه و همچنین فناوری‌های مرتبط با لعاب، فریت و چاپ، سرامیک‌های مهندسی، مدیریت مصرف آب و انرژی و کاهش و بازیابی ضایعات از جمله حوزه‌های است که در چهارچوب این گردهم‌آیی به آن پرداخته می‌شود.
رویداد معرفی نیازهای فناورانه، صنعت سرامیک، کاشی و لعاب، در تاریخ دوم تا سوم بهمن ماه در هتل مشیر الممالک یزد برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z743