با حمایت ستاد:

نهمین نمایشگاه بین‌المللی و کنفرانس مهندسی مواد و متالورژی (iMat2020) برگزار می‌گردد

به اطلاع فعالان حوزه مواد و ساخت می‌رساند؛ در مهر و آبان ماه سال جاری، "نهمین نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (iMat)"، "نهمین نمایشگاه سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX)" و کنفرانس بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می‌شود.

به اطلاع فعالان حوزه مواد و ساخت می‌رساند؛ با همکاری مشترک انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن ریخته‌گری ایران، "نهمین نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (iMat)" و "نهمین نمایشگاه سالانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX)" برگزار می‌شود.

نهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ 10-8 مهرماه در محل مصلی، برپا می‌شود.

همچنین با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم برقراری تجمعات، "نهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی"، بصورت آنلاین و غیرحضوری (وبینار) و در تاریخ‌های 20 و 21 آبان ماه 1399 برگزار می‌گردد.

متالورژی فیزیکی؛ متالورژی استخراجی؛ متالورژی مکانیکی؛ متالورژی پودر؛ مهندسی سطح؛ ریخته‌گری و انجماد؛ جوش؛ شبیه‌سازی و مدل‌سازی؛ مواد مهندسی؛ مواد پیشرفته؛ انرژی و محیط زیست و کرونا و مهندسی مواد محورهای این کنفرانس اعلام شده‌اند.

نحوه‌ی آماده‌سازی و ارسال مقالات و همچنین ارزیابی و داوری مقالات همانند دوره‌های پیشین است و تنها در نحوه‌ی ارائه‌ی مقالات تغییراتی ایجاد خواهد شد که از طریق وبسایت رسمی کنفرانس اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است که مهلت ارسال متن کامل مقالات، 25 مهرماه اعلام شده است.

اطلاعات تکمیلی درخصوص این رویداد در نشانی اینترنتی http://imatconf.com/fa/ قابل دریافت می‌باشد.

تصاویر

708-2 708-1
//isti.ir/ZTYp