فناوری مواد و ساخت؛

کاربرد دیجیتالی و توسعه هوشمند روش ساخت ریخته‌گری قالبی در چین

صنعت ریخته‌گری و آلیاژهای غیرآهنی چین قصد دارد زنجیره صنعت ریخته‌گری قالبی را به نمایش بگذارد و روند توسعه صنعت را به سوی آینده سوق دهد. برای این منظور قرار است نمایشگاهی در جولای 2020 در مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگ های ارائه شود.

امروزه صنعت ریخته‌گری آلیاژهای غیرآهنی چین که بیش از 20 سال است در حال رشد می‌باشد، وارد دوره جدیدی از ارتقا و پیشرفت شده است. الزامات جدید صنعت ارتباطات از راه دور، کاربردهای جدید قطعات ساختاری، وسایل نقلیه انرژی جدید و قالب‌های ساختمانی جدید، باعث تحریک توسعه فناوری‌های ریخته‌گری قالبی، ریخته‌گری نیمه جامد، ریخته‌گری فشاری و سایر فرایندهای جدید می‌شود. دیجیتالیزه کردن، اتوماسیون و هوشمندسازی نیز به‌طور مثبت و مؤثری به صنعت با چالش‌ها و فرصت‌هایش، انگیزه می‌دهد.
صنعت ریخته‌گری و آلیاژهای غیرآهنی چین قصد دارد زنجیره صنعت ریخته‌گری قالبی را به نمایش بگذارد و روند توسعه صنعت را به سوی آینده سوق دهد. برای این منظور قرار است نمایشگاهی در جولای 2020 در مرکز نمایشگاه بین‌المللی جدید شانگ های ارائه شود. در این نمایشگاه از کارشناسان صنعت، محققان و کاربران اصلی صنعت ریخته‌گری در زمینه آلیاژهای غیر آهنی دعوت می‌شود تا روند توسعه آینده را پیش‌بینی کنند و برترین وضعیت نوآوری و فناوری را بر اساس وضعیت فعلی صنعت و دانشگاه به اشتراک بگذارند.
با ارتقا کارگاه‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی اطلاعات الکترونیکی، تولید هوشمند به روشی جدید برای بهبود مدیریت و نیز برای تحول کامل و اکتشاف بازارهای نوظهور تبدیل شده است.
در این نمایشگاه در نظر است که راه‌حل‌های هوشمند کارخانه‌های مدرن ریخته‌گری، از جنبه‌های زیر به نمایش گذاشته شود:
- ارتقا و توسعه تجهیزات ریخته‌گری هوشمند
- کاربرد دیجیتال تولید و مدیریت ریخته‌گری
- بهینه‌سازی کامل فرایند و کاهش هزینه کارخانه ریخته‌گری
رویدادهای داخلی ازجمله مسابقات ریخته‌گری و کنفرانس‌های مربوطه، نیز در این برنامه وجود دارد.
منبع:
https://www.foundry-planet.com/d/digital-application-and-intelligent-development-of-high-efficient-die-casting-manufacturing-in-china/
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZdP3