فراخوان و اطلاع رسانی:

اولین پایگاه فروش محصولات فناورانه جهت خرید عموم جامعه در تهران در حال راه‌اندازی می‌باشد.

به اطلاع شرکت‌های فناور و دانش ­بنیان حوزه فعالیت ستاد می‌رساند؛ پارک فناوری پردیس با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف توسعه بازار محصولات شرکت‌های فناور و دانش­ بنیان در حال راه‌اندازی" اولین پایگاه فروش محصولات فناورانه جهت خرید عموم جامعه" در تهران می‌باشد.

به اطلاع شرکت‌های فناور و دانش بنیان حوزه فعالیت ستاد می‌رساند؛ پارک فناوری پردیس با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف توسعه بازار محصولات شرکت‌های فناور و دانش­ بنیان در حال راه‌اندازی "اولین پایگاه فروش محصولات فناورانه جهت خرید عموم جامعه" در تهران می‌باشد.

این پایگاه اهدافی همچون کمک به توسعه بازار محصولات B2C (محصولاتی که مشتریان نهایی آن عموم مردم باشند) شرکت‌های فناور و دانش­بنیان، آشنایی بیشتر عموم جامعه با محصولات فناورانه و توسعه برند محصولات مذکور را دنبال می­ کند. پایگاه‌ فروش محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس، فروشگاهی خواهد بود که محصولات تولیدی شرکت‌های فناور مستقر در مجموعه های فناوری، در فضایی فروشگاهی به نمایش در می‌آیند تا فرصتی مناسب برای بازدید و خرید مصرف کنندگان و همچنین توسعه محصولات داخلی، فراهم گردد. لازم به ذکر است که امکان برخورداری دیگر امکانات و خدمات این پایگاه، نیز وجود دارد.

شرایط محصولات:

  • محصولات دارای هویت فناورانه و نوآورانه باشند
  • محصولات B2C باشند و مشتریان نهایی بالقوه از عموم مردم داشته باشند
  • محصولاتی که تولید مشخصی جهت فروش داشته باشند.

در این راستا شرکت‌های فناور که دارای محصولات فناورانه B2C می‌باشند، می‌توانند برای حضور محصولات خود در این پایگاه فروش، درخواست خود را از طریق لینک epoll.tinet.ir/832200 و یا اسکن کد روی پوستر بارگذاری نمایند.

همچنین متقاضیان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02176250250 داخلی 2314 و 2315 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی

تصاویر

پیوست- پایگاه فروش محصولات فناورانه جهت خرید عموم جامعه در تهران
//isti.ir/Zt3s