اطلاع‌رسانی:

ثبت نام هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، آغاز شد

به اطلاع ‌فعالین محترم حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می‌رساند؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی، هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را از تاریخ 26 لغایت 29 آذرماه سال جاری، برگزار می‌نماید.

به اطلاع ‌فعالین محترم حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می‌رساند؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی، هفتمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را از تاریخ 26 لغایت 29 آذرماه سال جاری هم‌زمان با هفته پژوهش و بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور، در سیزده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم‌افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط‌زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد نمود.
فرآیند مربوط به ثبت‌نام شرکت‌ها مطابق با برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از اوایل شهریورماه سال جاری در سایت نمایشگاه به نشانیwww.iranlabexpo.ir، آغاز شده است.

لازم به ذکر است همانند ادوار گذشته برای خرید دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور با توجه به سطح فناوری محصولات موردنیاز برای خرید از نمایشگاه، یارانه 10 تا 50 درصدی و برای خریداران بخش خصوصی تسهیلات لیزینگ در نظر گرفته‌شده است. در دوره ششم نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که آذرماه ماه سال 1397 برگزار شد، 337 شرکت بیش از 9035 مدل محصول را عرضه کردند و همچنان امکان خرید از دور ششم نمایشگاه وجود دارد.
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zkt2