اطلاع رسانی:

رویداد تاب­ آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش در حوزه ساخت و تولید با رویکرد ساخت افزایشی برگزار می‌شود

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد تاب­آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش در حوزه ساخت و تولید با رویکرد ساخت افزایشی در جهت پاسخگویی به نیازها و چالش های فناورانه صنعتی در تاریخ 15 شهریور ماه سال جاری در قالب الگوی نوآوری باز به صورت آنلاین برگزار می گردد.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد تاب­آوری و رقابت پذیری زنجیره ارزش در حوزه ساخت و تولید با رویکرد ساخت افزایشی در جهت پاسخگویی به نیازها و چالش های فناورانه صنعتی در تاریخ 15 شهریور ماه سال جاری در قالب الگوی نوآوری باز  به صورت آنلاین برگزار می گردد.

در این سلسله نشست در کنار ارائه نیازها و چالش های صنعتی، شرکت های دانش بنیان و فناور حاضر در رویداد، آخرین دستاوردهای گلوگاهی فناوری و نوآوری خود را ارائه خواهند نمود که فرصت مناسبی جهت بهره برداری صنایع مختلف از فناوری­های ارائه شده است. لذا کلیه صنایع و شرکت ها می توانند نیازها و چالش های فناورانه خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال نمایند. همچنین شرکت های دانش بنیان و فناور می توانند جهت همکاری در بومی سازی رفع چالش های صنعتی، آخرین دستاوردهای خود را به دبیرخانه رویداد اعلام نمایند.

این رویداد توسط موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز منطقه ای شهید فهمیده شمال شرق کشور، فن بازار منطقه ای خراسان رضوی، شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی و انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران برگزار می گردد.

دبیرخانه موسسه توسعه فناوری و نوآوری شریف:

شماره تماس:           2-35424431-051

ایمیل:                     info@shariftto.ir

زمان برگزاری: 1400/06/15ساعت 9 الی 14

 

لینک ثبت نام در رویداد:    http://event.daneshbonyan.info/?p=10331

 

کلمات کلیدی

تصاویر

00609
//isti.ir/ZENr