فراخوان:

فراخوان شناسایی مجموعه‏ های توانمند برای مشارکت در ساخت پراپ جک هیدرولیکی و ملحقات موردنیاز معادن زغال سنگ

معدن یکی از بخش‌هایی است که تجهیزات فناورانه برای توسعه‌ آن ضروری است و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می تواند در تامین این نیازها نقشی مهمی ایفا کنند. در همین راستا، شرکت زغال‏‏ سنگ پروده طبس و شتاب‏ دهنده صدر فردا در نظر دارند نسبت به ساخت پراپ ‏‏‏جک هیدرولیکی و ملحقات آن برای کاربرد در معادن زغال‏ سنگ زیرزمینی اقدام کنند.

شرکت زغال‏‏ سنگ پروده طبس و شتاب‏ دهنده صدر فردا در نظر دارند نسبت به ساخت پراپ ‏‏‏جک هیدرولیکی و ملحقات آن برای کاربرد در معادن زغال‏ سنگ زیرزمینی اقدام کنند.

شرکت زغال‏‏ سنگ پروده طبس و شتاب‏ دهنده صدر فردا در نظر دارند نسبت به ساخت پراپ ‏‏‏جک هیدرولیکی و ملحقات آن برای کاربرد در معادن زغال‏ سنگ زیرزمینی اقدام نمایند. لذا از شرکت‏‏ های توانمند دانش ‏بنیان و غیر دانش ‏بنیان و کلیه فناورانی که صاحب دانش و تجربه کافی در زمینه ساخت و تامین تجهیزات مشابه هستند و یا قابلیت مشارکت در قالب کنسرسیوم را دارند دعوت می‏ شود آمادگی خود را اعلام نمایند.

شرایط مشارکت‏ کنندگان:

  • توان فنی، مهندسی و تجهیزاتی برای ساخت داخل
  • توان تخصصی برای مطالعات زمین‏ شناسی و معدنی
  • توان شناسایی، جذب و انتقال فناوری
  • توان اخذ تأییدیه و استاندارد از مراجع بین‏ المللی جهت استفاده در معادن زغال‏ سنگ زیرزمینی
  • توان مشارکت با شرکت‏ های ذیصلاح بین ‏المللی
  • توان تولید 500 عدد پراپ‏ جک و ملحقات

شرکت ‏ها، موسسات و نهادهایی که توان تامین مالی و مشارکت در سرمایه‏ گذاری این طرح را داشته باشند، از اولویت برخوردارند. متقاضیان برای مشارکت در این طرح فناورانه تا  29 اردیبهشت سال جاری فرصت دارند تا پیشنهادهایشان را از طریق صندوق پست الکترونیکی شتابدهنده صدرافردا ارائه کنند.

تلفن تماس برای کسب اطلاعات بیشتر: 02182166404

برای کسب اطلاعات فنی "توضیحات تکمیلی شرایط مشارکت کنندگان فراخوان پراپ جک" مطالعه شود.

//isti.ir/ZM7q