افتتاحیه فراخوان فن‌تز در حوزه مواد و صنایع معدنی

مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر فراخوان فن‌تز به همت کانون مدیریت دارایی‌های فکری با همکاری ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته و حضور دکتر مصطفی میلانی دبیر ستاد و هلدینگ معدنی زرین و به منظور حمایت از تجاری‌سازی پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و طرح‌های فناورانه در حیطه مواد و صنایع معدنی (فن‌تز مواد) برگزار شد.

مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر فراخوان فن‌تز به همت کانون مدیریت دارایی‌های فکری با همکاری ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته و حضور دکتر مصطفی میلانی دبیر ستاد و هلدینگ معدنی زرین و به منظور حمایت از تجاری‌سازی پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و طرح‌های فناورانه در حیطه مواد و صنایع معدنی (فن‌تز مواد) در تاریخ سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

در ابتدای این برنامه میترا امین‌لو مدیر کانون مدیریت دارایی‌های فکری، از منظر اکوسیستمی به فن‌تز، بر لزوم شناخت جایگاه و ایجاد ارتباط بین بازیگران این اکوسیستم از دانشگاه تا کانون، ستادهای توسعه فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و صنعت که می‌توانند در همکاری با همدیگر مسیر توسعه فناوری و خلق ارزش از پژوهش‌های دانشگاهی را هموار نمایند، تاکید کردند.

‌در ادامه مراسم دکتر مصطفی میلانی دبیر ستاد توسعه فناوری مواد و ساخت پیشرفته به عنوان دیگر سخنران نشست، علاوه بر اشاره به ضرورت توسعه فناوری، اهمیت نقش ستادهای توسعه فناوری در کاهش ریسک سرمایه‌گذاری برای طرح‌های فناورانه از طریق ارتقاء سطح آمادگی فناوری (TRL) را بیان کردند.

 

 

‌‌ در پایان مراسم، پوستر فراخوان فن‌تز رونمایی شد. لازم به ذکر است که این فراخوان از ۸ اسفند 1402 آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا ۲۹ فروردین طرح‌های خود را مطابق شیوه‌نامه در وب‌سایت کانون مدیریت دارایی‌های فکری به این آدرس ارسال نمایند.

 

ارتباط با ستاد در صفحات تلگرام - اینستاگرام - بله

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z7Ex