اطلاع رسانی:

حمایت‌های معاونت از خریداران اقلام در نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت

به اطلاع ‌فعالین محترم حوزه فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می‌رساند؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فناوران داخلی، نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران را از تاریخ 26 لغایت 29 آذرماه سال جاری، برگزار می‌نماید.

به اطلاع اعضای محترم هیات علمی حوزه فعالیت ستاد می‌رساند؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همانند سال‌های گذشته در تعامل و همکاری نزدیک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ نسبت به برگزاری «نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت» هم‌زمان با «بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور» در تاریخ 23 تا 26 آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام نموده است.

بر اساس سطح‌بندی محصولات بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی بین 10 تا 50 درصد تا سقف معینی موردحمایت قرار خواهد گرفت.

همچنین به‌منظور تسهیل در ارائه حمایت‌ها، کلیه فرایندها (اعم از ثبت پیش‌فاکتور و پیگیری بعدی آن‌ها) به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد؛ پیشنهاد می‌شود اعضای محترم هیئت‌علمی، پیش از حضور در نمایشگاه، از طریق سامانه نمایشگاه به نشانی iranlabexpo.ir  فهرست شرکت‌ها و محصولات حاضر در نمایشگاه، مشخصات و مستندات فنی آن‌ها را مشاهده نموده و مقایسه‌های لازم را با محصولات مشابه انجام دهند. لازم به ذکر است که قبل از برگزاری نمایشگاه، امکان صدور پیش‌فاکتور توسط شرکت‌ها وجود دارد اما پیشنهاد می‌شود هریک از اعضای محترم هیئت‌علمی، ضمن بازدید از نمایشگاه، محصولات را بررسی و پس از مذاکره حضوری، پیش‌فاکتور دریافت کنند.

معاونت کلیه پیش‌فاکتورهای ثبت‌شده را دسته‌بندی و برای اولویت‌بندی، تأیید و عقد قرارداد (از ابتدای دی‌ماه 1400) در کارتابل الکترونیکی نماینده رسمی که از سوی آن دستگاه معرفی می‌شود، قرار خواهد داد. فرمت معرفی نماینده رسمی و رابط سامانه قابل دانلود از سایت است. لازم به ذکر است که کلیه نمایندگان فعلی دسترسی آن‌ها برای دوره بعد فعال بوده و نیاز به معرفی مجدد ندارند.

لازم به ذکر است همانند ادوار گذشته برای خرید دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور با توجه به سطح فناوری محصولات موردنیاز برای خرید از نمایشگاه، یارانه 10 تا 50 درصدی و برای خریداران بخش خصوصی تسهیلات لیزینگ در نظر گرفته‌شده است.

حمایت معاونت از خریداران بخش دولتی و خصوصی:

اطلاعات تکمیلی در خصوص نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، در وبسایت مربوطه (اینجا) در دسترس می‌باشد.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZDCs