ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت

فرم ثبت اطلاعات دانش پژوهان و اساتید

از دانش‌پژوهان و اساتید فعال و علاقه‌مند برای تکمیل فرم اطلاعات و عضویت در شبکه افراد مرتبط با حوزه‌های تخصصی این ستاد دعوت بعمل می‌آید.

اساتید دانشگاه‌ها و دانش‌پژوهان علاوه بر نقش کلیدی در تولید، توسـعه علـم و پیشـرفت و همچنین آبـادانی کشور، وظیفه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص را نیز برعهده دارند. شایسته است که این قشر جامعه، خلق ارزش از دانش و فناوری را به عنوان یکی از اصول کاری و فعالیت خود در نظر گرفته و تولید ثروت در داخل مرزهای کشور را هدف‌گذاری و اجرا نمایند.
جهت‌دهی این دانش‌پژوهان توانمند و فعال با تجارب، ایده‌ها و دارای طرح‌های توسعه فناوری متنوع می‌تواند، شبکه‌ای بی‌بدیل از متخصصین و صاحبنظران را ایجاد نماید. یک شبکه فعال، موثر و پویا از این دست ذیل چتر حمایتی مادی و معنوی این ستاد، قابلیت رونق هم‌افزایی میان دانشگاه و پژوهشگران با صنعت را با هدف توسعه فناوری‌های کلیدی مورد نیاز کشور، دارا خواهد بود.
در همین راستا، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت سامانه ثبت اطلاعات دانش پژوهان و اساتید فعال را در تارنمای خود در نظر گرفته است.
تمامی دانش پژوهان و اساتید فعال و علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می‌توانند با تکمیل فرم (لینک ذیل) و ارسال مستندات تکمیلی، برای عضویت در این سامانه و پیوستن به شبکه فعالان ستاد اقدام نمایند.

فرم ثبت اطلاعات دانش‌پژوهان و اساتید


در صورت بروز هرگونه مشکل در تکمیل و یا ثبت اطلاعات می‌توان با دفتر ستاد به شماره 22414193-021 داخلی 1211، تماس حاصل نمود.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z5Vi