فناوری‌های مواد و ساخت:

معرفی رویداد زنجیره ارزش چاپ سه بعدی با تمرکز بر پلیمرها 2020

مطابق با اطلاعات وبسایت مربوطه، رویدادی در زمینه زنجیره ارزش چاپ سه بعدی، در تاریخ 15 و 16 سپتامبر 2020، در هلند برگزار می شود. این رویداد، امکان تبادل دانش، وضعیت فعلی، مهارت‌ها و منابع و نیز تسهیل در ایجاد روابط تجاری را فراهم می‌کند.

تاکید صنعت چاپ سه بعدی/ ساخت افزایشی عمدتا بر فناوری چاپگر سه بعدی بوده است نه بر زنجیره ارزش. چاپگرهای سه بعدی باید سریعتر، با کیفیت بالاتر و با قابلیت ساخت قطعات بزرگتر باشند. با این حال، مرحله طراحی مهندسی، انتخاب مواد و مرحله پس از فرایند نیز به همان اندازه مهم است. به نظر می‌رسد، اگر کسی بخواهد به سمت تولید بهتر پیش برود، افزودن فناوری چاپ سه بعدی در کارخانه سنتی نیز، امری ضروری است.
قرار است یک رویداد در زمینه زنجیره ارزش چاپ سه بعدی، در تاریخ 15 و 16 سپتامبر 2020، در هلند برگزار شود. این رویداد، امکان تبادل دانش، وضعیت فعلی، مهارت‌ها و منابع و نیز تسهیل در ایجاد روابط تجاری را فراهم می‌کند. این رویداد، همچنین جنبه‌های مختلف و پیچیده‌ای از چاپ سه بعدی از طراحی گرفته تا محصول نهایی را در بر می‌گیرد. رویداد مذکور شامل سخنران‌هایی است که به مولفه‌های زنجیره ارزش در چاپ سه بعدی، شامل طراحی و مهندسی، مواد ، ساختار، عملیات پس از فرایند چاپ سه بعدی، خواص آن، کارخانه یکپارچه ساخت افزایشی، پایدارپذیری و بازیافت در چاپ سه بعدی، چاپ چهار بعدی و متامواد (آینده چاپ سه بعدی) پرداخته می‌شود.
این رویداد دو روزه، بر چاپ سه بعدی/ ساخت افزایشی پلیمرها با موضوعاتی از قبیل زیر، تمرکز دارد:
-پیشرفت‌ها در زمینه چاپ سه بعدی و ساخت افزایشی
-مسائل مربوط به طراحی و مهندسی ساخت افزایشی و چاپ سه بعدی
-توسعه پلیمرهای برای چاپ سه بعدی
-پلیمرها و خواص چاپ سه بعدی
-چالش‌های چاپ سه بعدی پلیمرها
-بازیافت
منبع:
https://www.3dprintingevent.com/
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZkQ3